Sunday, July 24, 2011

Application Form!!! practical punye pasal

ini la kerja last minutes aku , slalu lambat buat kerja. line date da nak dekat tapi aku buat bodo je last last aku kene marah dengan abang aku , dia cakap "abang yang terhegeh-hegeh tolong kamu tapi kamu buat endah x endah je" memang salah aku nk buat camne ? pstu aku buat punye banyak application form , aku search internet round bandar sri permaisuri sorang² sebab nk crik tempat practical . no phone punye la penuh smpi aku x tau mane satu nk call dulu haha , tapi aku call semua hampeh . x amek budak practical la ape la . then abg aku gak suh buat surat ke Telekom Malaysia , Sublipack Sdn. Bhd. , Traders Hotel , KPDNKK , Kementerian Sumber Asli dan alam sekitar and MAMPU .




ini lah application yang aku da siapkan, tension kejap sbb kee bebel haha . aku hantar form satu satu tempat semua interview n ckp nnt dye call or send kat email. yang aku bengang ade satu tempat nie (traders hotel)aku punye courses dye antar kat bahagian IT bodo last last aku interview dye tnye pasal networking and multimedia. aku tau lak hello bro aku amek courses INFORMATION SYSTEM EXECUTIVE OK ade kaitan lak. last last aku send kat TELEKOM MALAYSIA kat jalan semarak , aku msk n beri salam n aku ckp saya nk hantar surat practical. punye la senang dye nk approve . dye ckp nk HR ke Management ke IT ok or Finance. aku ckp nk HR la. dye ckp nnt dye send email . pastu g lapor diri kat menara TM . bapak r senang gile keje dye. aku punye angkat tangan n bersyukur. dapat gak kn walau x jangka

0 comments:

Post a Comment

 
;