Wednesday, August 10, 2011

Apa yang korang rasa bila...

Bayangkan if pagi² korang pergi office lewat kerana bangun lambat then nek tren yang penuh dengan manusia dan korang umpama sardin dan nasi himpit p/s: nasib baik aku lelaki , kemudian anda ke toilet dan tiba-tiba toilet itu dipenuhi oleh para wanita . wahhh! adakah aku bernasib malang? atau ini merupakan hari yang pelik untuk aku di atas kecuaian aku sendiri?

menyesal aku x solat selepas sahur tadi , menyesal aku tidur masa azan tadi , menyesal aku x beli Touch&Go , menyesal aku masuk toilet tanpa melihat signboard. hari yang sedih dan menarik haha.



aku bengang la time aku nk pergi kerja je mesti xde tempat duduk bila aku msk tren, panas hati je. lagi satu yang aku hangin da la aku x dpt duduk , pastu perempuan mengendeng-ngendeng <- ayat mane tah aku amek) kat aku , da tau sempit ish . kang batal puasa aku kang. sabor je la!


aku sebenarnya tersalah msk toilet , cume aku pelik kenapa perempuan tu x marah kat aku but boleh senyum dan pandang atas bawah . aku pun buat x tau la , dengan tersengih sengih. then aku patah balik tgk signboard then aku lari msk toilet lelaki . malu weyh mane nk letak muke



0 comments:

Post a Comment

 
;