Sunday, August 7, 2011

Hari² Life's aku camnie ke?


nak bagi tahu je la sbb setiap hari isnin hingga jumaat aku pergi kerja msk kul 8.30AM till 4.30PM pagi² past sahur mandi² n solat subuh n gerak g kerja dgn train full dgn orang perhh! xde tmpt duduk langsung . kene nek 2 LRT , pastu da smpi beli paper KOSMO dulu maklum la bosan kat office if xde keje , da jadi cam rutin harian da haha , msk office on computer then tanye manager² kat sane ade keje x. dorg bg then siap kn then xde keje . perhh bosan, then aku menyelinap masuk toilet n tido haha so xde la kantoi maklum la TM Government punye toilet bersih haha if aku bosan aku curi² lah mase bace blog korang .






smpi kul 4.30PM aku pun balek , da smpi rumah mandi n solat asar then tido jap or kadang² pergi office abg aku then pergi bazar, beli lauk la nk berbuka. mlm tgk tv solat isyak n tarawih n balek n tido . jarang la online sbb keje takut bgn lewat . penah skali tu hari jumaat kot , aku balek then aku nmpk perempuan cun ! perhh tergoda waktu puasa tapi aku relaks jln² depan awek tu tah camne tah takde angin or ribut aku bley tergelincir cam org men skateboard tu. aku ape lagi buat buat muke cool la haha , pastu jalan laju². malu malu.






hari sabtu n ahad aku bley la online tapi mlm je la sbb petang tu aku busy basuh kain , iron baju n kemas rumah maklum la bujang hehe . bile la nk raya nie aduhh aku da lame x balek KG rindu nk jumpe mak ngn nenek . rindu nk g mancing and mandi sungai . wahh bile la masenye .



0 comments:

Post a Comment

 
;