Sunday, April 15, 2012

Keletihan Akan Redha

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi kerana telah memperkenankan doaku dan menolongku selama ini, finally project akhirku telah siap cuma, thesis je belum siap.  sudah berminggu aku tidak tidur lena untuk menyiapkan project akhir ni.

project dah siap now continue back to our thesis, berjela-jela menaip, ingatkan boleh menaip sekejap je rupanya payah jugak nak menghabiskan. lagi-lagi perasaan bosan dan malas menghantui diri haha .


apa-apa pun aku harap aku dapat menyiapkan segala urusan yang tertunda ni secepat mungkin dan bersedia untuk menjadi grade. alam pekerjaan tunggu aku tau, aku nk cari duit dan aku nak cari ilmu akhirat supaya aku tak rugi


inilah final project aku, haha ada rupa macam FB x? ada sikit kan haha . belum aku masukan fuction FB lagi haha. doakan aku berjaya kawan-kawan .

0 comments:

Post a Comment

 
;