Sunday, April 15, 2012

Kawan Dan Iklan!!!


Tak habis-habis dengan advertising, aku membuat blog ni bukan untuk duit. Aku membuat blog ni untuk mendapatkan kawan, meluahkan perasaan dan mendapatkan info-info yang berguna untuk diri aku. Apa yang ada pada duit jika korang masih lagi cetek ilmu AGAMA? jangan menghambakan diri dengan duit. jangan kerana duit dosa-dosa bertambah dan maruah tergadai.

aku membuat BLOG bukan kerana popularity, aku membuat blog untuk menjalinkan ikatan silaturahim menerusi teknologi yang telah manusia ciptakan dengan keizinan daripada ALLAH S.W.T. 

kepada rakan-rakan,  please jangan anggap yang aku membuat blog ini kerana untuk kepentingan diri sendiri. aku hanyalah meluahkan perasaan untuk menjadikan diri aku lebih kuat dan lebih bersemangat untuk melalui hari-hari esok.

0 comments:

Post a Comment

 
;